29.01.2012 22:33

Herní systém Martingale

Člověk by řekl, že něčemu, co je známo od 18. století a přesto to kasina nezruinovalo, lidé nenaletí. Ale oni naletí. Stačí napsat, že to funguje, že na tom pracovali nejlepší matematici, že Vás za to z kamenného kasina vyhodí a lidé se jako lumíci vrhnou to zase znova vyzkoušet. Nic platno, že informace jsou dávno známy:

 Wikipedie česky, Wikipedie anglicky a existují i zajímavé simulace: Webshake, Testování ruletových systémů. Rozhodl jsem se ale posunout simulaci o trochu dál a místo jedné řady hry jich udělat 15 a ukázat, že se sice vývoj může měnit, ale konec bude stejný.

 

Graf je možno stáhnout ve velikosti PDF na A4.

V následující tabulce je počet her v jednotlivých řadách a maximální stav konta.

Play Steps Maximum
1 4 818 1 106
2 5 038 1 102
3 2 909 1 052
4 7 527 1 030
5 5 922 1 396
6 5 674 1 077
7 7 056 1 044
8 3 584 1 030
9 8 032 1 181
10 7 454 1 252
11 9 948 1 431
12 5 889 1 170
13 4 442 1 157
14 6 846 1 045
15 3 471 1 062
Summary Minimum 1 030
Average 1 142
Maximum 1 431

Udělal jsem určité modifikace, které simulují tendenci hráče sázet méně, když prohrává, aby mu peníze vydržely déle.

Celkově lze říci, že jsou tři fáze:

  1. Hra s větší sázkou, kde je větší výnos. Zákonitě přijde prohra. V jedné simulaci, (kterou jsem si vymazal a tak není součástí grafu a dat,) jsem se ani nedostal nad hodnotu vkladu.
  2. Chronická hra s malými sázkami, a malými výhrami které dávají naději, že se vše v dobré obrátí.
  3. Rychlá smrt při poslední sérii proher.

Různými systémy se dá modifikovat průběh, ale nedá se odvrátit konec a zaručit výhra.

Zde je program, kterým jsem data generoval. Ke stažení je i zdrojový kód. Program je možno spustit v DOSu i Windows, protože jsem jej přeložil pomocí Turbo Pascal v5.5. Není důvod, aby nešel přeložit pomocí freepascal, třeba pro Linux. Program ukládá průběh simulací do souboru MARTING.TXT do složky, ve které je spůštěn. Simulací si můžete udělat kolik budete chtít, přidávají se jedna za druhou. Konečné zpracování jsem provedl v OpenOffice. Zde je tabulka ke stažení.

Prosím, aby všichni, kteří chtějí zbohatnout na ruletě vzali na vědomí dvě základní pravdy:

  1. Ruleta nemá paměť
  2. Ruleta nemá svědomí

První pravidlo říká, že nemá smysl střídat sázení na barvy, sudá-lichá apod., protože následující hra není nijak ovlivněna hrou předchozí. Na dorovnání četnosti má pravděpodobnost nekonečně mnoho času a může to dorovnat u jiného stolu. Čekání na čtyři stejné barvy má jediný efekt - psychologický. Budete nedočkaví, abyste mohli začít.

Druhé pravidlo říká, že ruleta vám klidně bodne nůž pod žebra, pokud si ji pustíte k tělu.

Příklady webů, které Vám neříkají celou pravdu:

Příklady užitečných webů:

—————

Zpět


Kontakt

Ing. Pavel Rybka

Doubek 11
Doubek
251 01


+420-607 482 089