24.03.2018 22:56

Úvaha o zneužití osobních údajů uživatelů Facebooku

 
 
Na aktuálním skandálu mne zaujalo hlavně to, že mne se dotýká také. Mezi aplikacemi, kterým jsem povolil přístup k mému profilu je také Apply magic sauce z psychometrického centra University of Cambridge. Mám tedy důvod se domnívat, že i můj profil patří mezi ty, které byly shromážděny (asi touto) aplikací Aleksandra Kogana. Asi bych měl vzplát spravedlivým hněvem a požadovat vpletení pana Koganova do kola, před mýma očima, ale já se nijak poškozen necítím.
 
 
Na aktuálním skandálu mne zaujalo hlavně to, že mne se dotýká také. Mezi aplikacemi, kterým jsem povolil přístup k mému profilu je také Apply magic sauce z psychometrického centra University of Cambridge. Mám tedy důvod se domnívat, že i můj profil patří mezi ty, které byly shromážděny (asi touto) aplikací Aleksandra Kogana. Asi bych měl vzplát spravedlivým hněvem a požadovat vpletení pana Koganova do kola, před mýma očima, ale já se nijak poškozen necítím. 

—————

Zpět


Kontakt

Ing. Pavel Rybka

Doubek 11
Doubek
251 01


+420-607 482 089